REKLAMAČNÍ ŘÁD
Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme. Tyto závady musí zákazník uplatňovat u České Pošty, případně u dopravní služby.
Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.
Záruka se nevztahuje na:
a) vady vzniklé běžným používáním
b) nesprávným použitím výrobku
c) nesprávným skladováním
Postup při reklamaci:
1) informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou.
Kontaktní údaje :
Ing. Miloš Matějka
Čechova 547/39
391 81 České Budějovice
tel.: 739 999 600
e-mail: m.matejka@dresdneressenz.cz
e-mail: dresdneressenz@seznam.cz
Korespondenční adresa:
Ing. Miloš Matějka
ČSA 234/II
391 81 Veselí nad Lužnicí